Var är vi äldre fans?

När man kollar på artiklar och annat angående Johan Palm så pratas det alltid om alla dessa unga fans.
Men vi då? Finns inte vi?

Vi är en hel del, mer än vad många journalister tror. Normalt dom ser bara hysterin kring Johan.
Men vi finns där och vi är välgigt många. Vi hörs inte, vi syns inte men vi finns där för att stödja Johan på sin väg till stjärnorna.
Vi kommer alltid att finnas där, vi är dom trogna som en gång dom fastnat för en artist alltid kommer att gilla och följa och beundra och stödja.

Vi är dom bortglömda i Johans snurrande värld just nu.

Kommentarer
Postat av: ironia

Ja, visst finns vi lite i det skymundan. Kan känna att skivan och arangemanget runt är mycket en flört med den yngre publiken men sen är ju faktiskt Johan nyfyllda 17 så det vore konstigt om han skulle sjunga om nåt annat...Jag som äldre fan fokuserar på hans artisteri och musikaliska intelligens mer än att han är söt och så..som mamma till tonåring så tycker jag att han är en bra förebild, han går sin egen väg och satsar på det han vill. Jag ser fram emot hur han kommer att utvecklas de närmaste åren...Oj, det blev långt men det blir lätt så när jag ska skriva om JP.

2009-05-23 @ 10:27:37
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Visst är det trist att bara tro att Johans fans är galna yngre tonårstjejer!Den bilden kommer nog han få dras med,tyvärr!Jag vet att det finns många äldre som gillar Johans musik,men de hörs eller syns inte så mycket som den andra kategorin.Vi struntar också i om Johan skaffar flickvän,eller överhuvudtaget vad han gör i sitt privatliv!Vi är bara intresserade av hans musik och artisteri.Vill hänga med i hans musikutveckling och se honom växa som artist.Visst kan även jag som tonårsmamma tänka:han ser trött ut,sover han inte tillräckligt,eller hur klarar han av att äta bra nu när han bor själv!Det är mamman i mig som vaknar då,men det är nog naturligt!Jag älskar artisten Johan Palm!

2009-05-23 @ 15:48:50
Postat av: monica

det anonyma var från mig=)

2009-05-23 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0