Svar på frågorna

12 maj, 2009 - 11:17 - Ninath

Tack igen och igen för alla frågor... Mycket uppskattat av oss som jobbar med sidan och Johan själv... Här kommer första delen i frågor-och-svar-svängen! HÄNG MED!


FRÅN JOHAN PALM:

Hej!

Bra frågor! Här kommer svaren:


Skulle du säga att du är en party-typ eller stay at home-typ?
Nej, snarare en blandning.

Brukar du döma människor efter utseendet?
Inte direkt, men till viss del är det klart att jag gör det, det gör alla. En persons klädstil kan ju till exempel ge en aning om hur denne är.

Hur många gitarrer har du?
Låt se... Sju!

Om du var en tjej, vad skulle du vilja heta då?
Gun, då det namnet betyder skjutvapen på engelska. Skitcoolt ju!

Varför är du mer populär bland tjejerna tror du?
För att tjejer generellt har bättre smak! ;)

Hur ofta är du inne på forumet?
Jag brukar oftast kolla det någon gång om dagen.

Tror du lyckan kan köpas för pengar?
Svarar med ett citat av Francoise Sagan (som jag för övrigt inte alls vet vem det är): "Pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss."

Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?
Gå runt och skoja med och skrämma folk, såklart!

Hur många låtar blir det på skivan?
Tio!

Vilket är det snyggaste klädesplagg du äger?
Min skinnjacka och mina gula PF Flyers.

Hur kände du när du fick erbjudandet om ett skivkontrakt och hur gick det till?
Jag blev jätteglad!

Tror på spöken, andar och sånt?
Nej! Allt sånt man hör om är nog bara vanliga människor som är osynliga för en dag och springer runt och skojar med och skrämmer folk.

Säg en låt, som du aldrig skulle kunna framföra på scen. Varför?
Valfri låt med Takida. Där har vi ett riktigt lågvattenmärke.


Om din fråga inte kom med den här gången så har du säkert tur i nästa omgång!

Det är MYCKET kul på gång nu vill jag påpeka och understryka... Tror inte jag får berätta allt som kommer att hända, men låt mig skvallra lite om att Ni kommer att kunna hänga med i vad som händer när Johan besöker New York på ett bra sätt framöver... Å Ni kommer kunna se honom i MÅNGA TV-program under releaseveckan, och även höra honom på radio... Håll ögon och öron öppna!

Glad dag på Er därute!

/ninath

JOHAN PALM


Kommentarer
Postat av: monica

2009-05-12 @ 20:27:07
Postat av: monica

min fråga kom med=)

2009-05-12 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0