Johan Palm



Det har cirkulerats en hel del kring Johan Palm under hösten, tjejer blev som tokiga såfor de såg han i rutan under idol 2008, och andra, ja - främst killar enligt min uppfattning, fattade inte vad han gjorde i en sångtävling. Jag var en av dom som inte alls förstod hur kan kunde gå vidare i idol och varje gång han gick upp på scenen stängde jag av ljudet.

Eftersom att jag fullkomligt älskar idol, så kunde jag inte undgå att se honom varje fredag och tillslut fattade jag också tycke för honom. Han är ju fullkomligt grym!

Kalla mig knäpp, töntig, galen, trög - vad somhelst, för just nu i skrivande stund sitter jag och poppar hans nya singel Emma-Lee på högts volym, och jag älskar det jag hör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0