Ironias betraktelser

Ironias betraktelser 

Men herregud, jag vet att Johan Palm fyller år idag!

Som den Idolnörd och Johan Palm fan som jag är så väntar jag med spänning på hans skiva.

Jag brukar göra några turer på olika bloggar för att se vad som händer och när skivan ska komma!

Sista tiden har det tjatats om Johan Palms 17-årsdag

Så jag vet att Johan Palm fyller 17 år idag

Det ni!

Så, Grattis Johan på födelsedagen!

"Hoppas skivan kommer snart!

FÖR ÖVRIGT: så tillhör Ironia Johan Palms äldre fan. Tror han representerar något som fanns då Ironia växte upp (på tal om alla nostalgitrippar jag gör nu för tiden) Och vi är fler, se till exempel Anki och Stenudd


Ironias blogg

Glöm inte att också läsa
"Min personliga relation till Johan Palm-fenomenet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0