Hannah Graafs blogg

Hoppas att det går bra att publicera detta på min blogg. Det är ju bara för gulligt.

Om du stör dig på det så är det bara att hojta till och jag tar bort den bums.

Hatten

Hämtade William direkt efter skolan och så åkte han och jag på hattjakt. Äntligen hittade vi "Johan Palm" hatten. Det fanns en enda kvar på H&M och precis i hans storlek. William är lyrisk!

Svarade på lite frågor om barnkläder på barnshoppingbloggen.se härom dagen. En jätte bra sida, gå in och kika. Ska förbereda middagen nu. Hej på en stund.

Kram



Jag håller med vissa, han är väldigt lik sin far

Till bloggen

Till inlägget

Kommentarer
Postat av: sofie larsson

2009-10-17 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0