En till lite äldre artikel


Johan Palm börjar få beundrare. Foto: Stefan Söderström

Johan får brevlådan full av beundrarbrev

Johan Palm, 16, har redan fått juryn på fall med sin utstrålning. Nu följer tjejerna efter. Beundrarposten väller in. Och vissa gör mer än beundrar. - Ja, det verkar som att de är kära i mig, säger Johan.

Han svarar "inga kommentarer" på frågan om han någonsin haft en flickvän. Men hur det än är med den saken, så har Johan Palm från Mjölby goda chanser att få en nu.
Numera blir brevlådan där hemma fullproppad med beundrarpost.
- Jag har fått typ hundra stycken. Riktiga brev. Jag tror aldrig jag har fått det förut. Det är hur kul som helst.
Några av dem är av mer amorös typ.
- Ja, jag har fått några stycken såna. Min primära målgrupp verkar vara 7- 14 år. Någon var väl 16.

Killarna mer skeptiska

Men på nätet är det förstås ännu fler som hör av sig.
- Jag har ett konto på Bilddagboken, men utan bilder, jag har inte ens mitt efternamn där. Men nån dag hade jag ändå fått hundra meddelanden. Jag försöker att svara, men just nu har jag inte tid.
Killarna är lite mer skeptiska till Johans charm.
- Ris får jag mest från killar. Lite kritik har man väl fått, men det är bara att ignorera. Det är mest omogna typer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0