Sitter här och filosoferar om Johan Palm. - Igen, hihi.

Varför Johan Palm rör oss så mycket. Vad är det med den där killen som får oss att känna oss involverade i allt han gör.

Varför sitter vi med tårar i ögonen när vi ser att han lyckas och får uppmärksamhet?


Varför blir vi lyckliga över att höra och se honom? Vad gör han med oss?


Känns lite som om jag aldrig kommer att kunna släppa honom. Släppa honom på det sättet att inte längre gilla honom.


Jag tror djupt inom mig att jag alltid kommer att gilla den killen, om han lyckas eller ej.


Han ger mig gåshud med hans röst, så underbart naturligt. Han är för mig en framtida stjärna om man ger honom den möjligheten. Han har allt.


I Karlskoga såg jag hans storhet då det inte var så jättemånga som var där, fast det gällde alla band som kom. Han uppträdde som om han hade 50 000 personer i publiken. Han gav av hela sitt hjärta på sitt underbara sätt och jag tänkte - Den killen skulle göra samma sak men 2 personer i publiken. Jag kallar det storhet därför att det ÄR storhet!


Ännu en sak som fick mig att känna en stor ömhet för honom var att i kön till signeringen tog han all tid för att prata, krama, signera och fotograferas så det var bara att vara tålmodig och vänta. Jag gjorde det gärna då jag såg hur lycklig han gjorde många människor. Ja Johan! Du gör folk lyckliga!


Vissa ställde sig igen i kön för att få en till kram. Och han gav utan att räkna! Hur kan man tycka annat än att den killen är underbar, outstanding, osjälvisk, bara vill ge.


Jag tror inte heller på att han ger för att säkra sin framtida karriär. Han ger för att han vill och känner för det. Det märks på honom. Han trivs som fisken i vattnet.


Vill också nämna brodern Henrik. En underbar härlig person som också är bara glad över att ge, osjälviskt. Detta handlar om en underbar familj. Barnen speglar föräldrarna och enligt mig så måste Johan och hans bror och syster ha underbara föräldrar. Måste bara vara så. Därav dessa underbara barn.


Oj då! Detta blev långt! Inte vanligt att jag skriver så mycket själv men jag kände för att kommunicera mina känslor för denna underbara person, Johan Palm. Hoppas han förstår vad vi, både yngre och äldre fans, känner för honom. Att det är något djupt och beständigt, i alla fall hos mig, hoppas också för att det gäller dem yngre också.


Den här killen har all rätt i världen att ha en megakarriär och leva det liv han av allt önskar.


Vi älskar dig Johan Palm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0