Sara på Karlskoganatta!

15 juni, 2009 - 14:59 - Ninath


Tjenare,


Jag tror att ni är många som sitter hemma och firar första dagen/dagarna på sommarlovet...? Kan det stämma?

Sara Klintberg (SaraPalm här på hemsidan) var på Karlskoganatta i lördags där Johan uppträdde... Hon skriver jätteroligt och jag får en väldigt precis bild av hur snacket med Johan och Henrik var under signeringen efter konserten.


Den här godingbilden skickade Sara med också, och jag bara älskar den! Haha! Johan precis som vi "känner honom", visst?

Tack Sara för mailet och bilderna - och tack alla ni andra som också mailat in under helgen. Jag ska försöka hinna med fler uppdateringar snarast! Ni är underbara som pepprar mig med information och bilder. TACK.


/ninath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0