Min vägg börjar bli full av Johan Palm



Funderar på att göra väggen större men då hamnar den ju utomhus så kanske ingen bra idé.
Kanske kan börja med att hänga affischer i fönstren istället för gardiner (på höger sida är en hörna och där börjar mina fönster) men kanske ingen bra idé det heller. Kan bli lite mörkt inomhus. Fast det kan ju vara mysigt.

Vad gör man när man inte har tillräckligt med väggar? Jag kan ju inte invadera hela lägenheten, hihi. Vad säger resten av familjen? Min lilla kontorshörna får räcka! Annars blir väl alla tokiga på mig!

Kanske demonstrera mot att Johan finns överallt? I alla tidningar. Men det vore ju lite synd då jag själv älskar att se att Johan än en gång är i en tidning, det betyder ju popularitet.

Inget att göra åt saken, får väl byta ut dom när det kommer nya.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tackar så mycket.

Vad gullig du är!

Ohlala, läcker vägg du har. :)

Haft en bra midsommar?

Kram

2009-06-20 @ 00:57:53
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0