Johan Palms Turné

Johan fick frågan i Okej:
Något schysst tips på något som man måste göra i sommar?
- Ja det har jag. Man måste följa min turné slaviskt över hela Sverige!

Som ett stort fan av Johan ska jag iallafall försöka efter bästa möjliga mån följa hans råd.
Måste väl jobba ibland också, hihi. Annars inga pengar till att åka och kolla på herrn.

Jag bor i Stockholmsområdet så jag planerar lite.

Jag var i Karlskoga den 13e juni.
Skitkul fast det började att regna. Det var det värt!

Tänker åka på följande platser:

Skansen den 30 juni - Allsång på Skansen (fast det är ju inget turnéuppträdande men kul att kolla)
Motala den 3 juli
Åland, Rockoff Festivalen den 23 juli
Nyköping den 6 augusti
Linköping den 15 augusti
Stockholm, Gröna Lund den 21 augusti

Poppar det upp nya datum så får man väl se om det är möjligt.

Så håll utkik på den där gråhåriga tanten som står och diggar Johan Palm.
Om det känns för det så kom gärna fram och hälsa. Alla mina bloggläsare är mina vänner. Ni är ju fans av Johan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vad trevligt.

Du får jättegärna låna bilder :)

Jag ska också till Motala, vi kanske ses där då.

/Sara

2009-06-15 @ 09:14:21
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: ironia

Det är ju synd att Sverige är så avlångt. Jag kommer bara ha chans att se Johan på Stadsfesten eftersom det är i norr....hade varit kul att träffa dig IRL annars....Vi som är lite äldre Johan Palm fans...sen måste jag säga att du är bloggmästare på uppdatering. Ha en bra dag/Ironia

2009-06-15 @ 10:40:35
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0