Jag vill diskutera fenomenet Johan Palm.

Detta är en öppning för en diskussion av larserik43 i dag kl. 12:44

Jag vill diskutera fenomenet Johan Palm.
En liten blond pojke med lätt emosminkning som tilltalar sina jämnåriga.
Han har en drös fjortisar som utan att tveka, skulle offra sitt vänstra lillfinger för en puss av Johan. Så långt är allt normalt och som det ska vara.
Jag vill inte lägga värderingar i hans musik, men det är inget som tilltalar mig direkt.
Nu till själva fenomenet, hur kommer det sig att VUXNA kvinnor också är besatta av Johan Palm, vuxna kvinnor som INTE är hans morsa, men dock säkert jämnåriga?
Gilla hans musik för allt i världen men helt ärligt, skulle inte ni höja på ögonbrynet och peka finger och ropa "PREDATOR" om jag t ex hade en blogg tillägnad Hannah Montana eller va fan hon heter? Johan Palm är säkert skitsöt, OM MAN ÄR FJORTON!
Johan Palm marknadsförs stenhårt mot sin målgrupp och ni andra, gå och hjälp era barn med Matte A läxan i stället, för ni är fan inte målgruppen. Såvida ni inte vältrar er i musik om tonårskärlek, men då har ni fan stannat i utvecklingen någonstans...

pointblog.se

Är det värt att överhuvudtaget diskutera med denne man?
Han verkar inte ha fattat ett dugg.

Kommentarer
Postat av: zofia

Ha ha vilken tröttsam människa!

Varför bryr han sig ens?

2009-06-16 @ 22:43:07
Postat av: monica

Har det slagit dig att vi "vuxna kvinnor" helt enkelt gillar Johans musik?Konstigare än så är det inte.Tror inte heller att vi stannat i utvecklingen på något sätt.Men sure,har du problem med oss äldre fans,finns säkert hjälp för dig att få!Johan är ett fenomen och en otroligt duktig artist som bjussar på sig själv,Vad finns inte att gilla?Jag säger ingenting om du vill blogga om Hannah Montana,är du ett fan spelar åldern ingen roll.Varför denna åldersnoja?Känner du dig hotad av oss?Väx upp!

2009-06-17 @ 10:56:31
Postat av: Annki

Bra sagt Monica! Det är nog han som behöver växa upp.

2009-06-17 @ 11:10:57
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: ironia

Väl talat Monica! Tror johan har fler äldre fan än vad man tror...speciellt efter plattan tror jag han fått några till........Så alltså....



Annki din blogg är guld värd och bry dig inte om nån som bara vill ha lite sensation på sin blogg.



Annki: tack för kommentaren, jag har svarat dig på min blogg efter din kommentar.

MV Ironia

2009-06-17 @ 22:24:01
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0