Jag blir lite ledsen

När man kollar nätet och upptäcker dess sidor som bara vill dränka Johan. Få honom att försvinna.
Dessa människor som söker enbart en sak, att att göra allt för att göra Johan illa.
Vad har han gjort dom?
Varför förtjänar han detta hat?
Oförståeligt enligt mig.

Varje gång jag söker på nätet efter nyheter om Johan så hittar jag dessa hatsidor. Det gör ont.
Fattar inte.
Är folk så elaka i grunden?

Fast jag vilar mig på Johans svar om frågan han fick:

En del killar verkar ogilla dig, vad tror du det beror på?
- Det finns ju även en del killar som gillar min musik. Men jag tror att det är lite jäntelagen det där, man vill vara lite cool inför sina kompisar. Men jag tycker bara det är kul att få dåliga kommentarer. Är man inte ett fan då också på något sätt om man tar sig tid och sitter och skriver kommentarer?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Johan svarar alltid bra på allt.

2009-06-17 @ 02:09:10
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: monica

Hoppas han inte läser all skit som dessa sjuka individer skriver!Som sagt,vad har han gjort dem?Klart man blir ledsen över detta hat som det inte verkar finnas någon som helst logisk förklaring till.Man upphör aldrig att förvånas numera!

2009-06-17 @ 13:46:13
Postat av: Annki

Kul iallafall att det funkar att kommentera!

Sant Monica. Jag tror inte heller att han läser allt eller så är han bra att ta det med en nypa salt. Se det positiva som han så bra svarade på frågan.

2009-06-17 @ 14:11:15
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: zofia

Jag förstår inte hur dessa människor kan lägga så mycket tid och energi på att hata någon.

Det är ju bara att undvika honom om man tycker det är så fruktansvärt.

Är man någolunda normalt funtad så lyssnar man väl på det man tycker är bra.

2009-06-18 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0