Chatten med Johan efter allsången



Det var många som ville chatta med Johan Palm i kväll. Här kan du läsa de frågor han hann svara på, av nästan totalt 9 000 frågor! Tack alla för att ni var med.

Johan Palm:
Johan Palm står just nu ute på scenen men kommer springandes till chatten så fort han kan efter det! Se honom så länge live här i Allsångens Play! //Moderator

Johan Palm: Tjena alla! Nu är jag här!

Cissi: Snarkar du? Haha, kram :)

Johan Palm: Hej! Nej, jag tror i varje fall inte det.

Olivia: Vad ska du läsa för program till hösten? (På gymnasiet)

Johan Palm: Natur ...har jag för mig. Jag är såpass okoncentrerad på plugget att jag knappt minns vad jag har sökt till.

jenni 3: har du magmuskler?

Johan Palm: Ja, fast de syns knappast...

Kimpzor: Kan du inte göra lite techno?

Johan Palm: Faktum är att det har hänt att jag på skoj har gjort lite techno-aktig musik. Inget som jag tänker släppa dock.

amanda: hej! hur lång är du? :)

Johan Palm: 180 cm ungefär, tror jag. 187 cm i högklackat.

Sofie!!!!: hur ser din framtid ut?

Johan Palm: Ljus, vågar jag nog tro.

matilda: har du som person förändrats när du blev känd?

Johan Palm: Jag är pretty much the same, förutom att jag är mycket bättre nu.

dalkulla: Var det en höjdare att få uppträda på Skansen?

Johan Palm: OM det var! Det var en riktig dunderhöjdare.

emelina: hej hur många syskon har du

Johan Palm: Två - en bror och en syster.

fia: När kommer din nästa skiva???

Johan Palm: Jag har ingen aning! Det beror nog på hur flitig jag är med låtskrivandet.

anna&julie: Äger du en plattång?

Johan Palm: Nej!

Amanda: är du riktig eller fejk blondin?

Johan Palm: Det är äkta vara!

Unn: Brukar du använda smink?

Johan Palm: Japp!

adam: Vad är HELA ditt namn?

Johan Palm: Karl Johan Viktor Palm.

Isabell: Är du kittlig?

Johan Palm: Hyfsat kittlig är jag.

nora: hej! Har du bra kontakt med någon eller några i idol gänget fortfarande?

Johan Palm: Jadå!

Ev: Haha! Va du seriös när du skrev på din blogg att du skulle vilja ligga med dig själv?

Johan Palm: Det där väckte mer uppmärksamhet än jag trodde att det skulle göra - och det är förstås skitkul! Jag lämnar din fråga obesvarad för att spekulationerna ska fortsätta, hehe.

Sara & Sofie: Vad ska du göra efter chatten? :) Kram

Johan Palm: Äta korv med bröd. Anders Lundin bjuder tydligen alla medverkande på det!

Angelica: Är du bra på att diska?

Johan Palm: Jadå, helt okej är jag i alla fall, men jag är mindre bra på att vilja och orka göra det.

jonna :): hur många hattar har du fått sammanlagt egentligen? ;o

Johan Palm: Säkert en fantastiljon.

Mathilda: Hur lång tid tar det för dig fram för spegeln på morgonen???

Johan Palm: Ibland tillräckligt lång tid för att folk ska kunna ifrågasätta min sexuella läggning.

Johan Palm: Tack för alla frågor och fina komplimanger! Nu måste jag tyvärr sticka iväg och käka korv med bröd. Det tar säkert slut snart. Tack! Kram Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0