TOFTS - Will he be a rockstar??

20 juli 2009, kl 08:25


...YES HE WILL!!


Johan Palm är bäst live, då hans raspiga röst kommer till sin rätt!


Underbar lördag spenderades i Rättvik - självklart lyssnandes på Johan Palm och hans band!


Ni som hängt med vet ju att jag blir beskylld då och då för att "ta" andras bilder (mohahaha) Men ni som vet bättre vet ju att jag inte behöver det :D


Jag måste nog väg en 6:e gång den 8:e Aug med :D


Jag VET - jag är Too old for this shit, men det ger jag blanka FAN i ;)


Ett fåtal av alla foton från helgen följer nedan.


Jag var svettigare än bandet - och då var de skapligt svettiga ;)






Kommentarer
Postat av: Tess

Hej på dig!

Om du ska till Gävle måste vi ju träffas!! :D

Ha det gott

Postat av: Marica Rödebäck

Vill du ha ev. fler läsare till din blogg?

Vill du göra reklam för din blogg?



Kom då in här http://rodeback.blogg.se/2009/july/varan-tid-i-rampljuset-reklam-for-vara-blog.html och lämna en kommentar så får din blogg stå med som länk.

Alltid kul med reklam, inte sant?



Om du inte gillar att jag skickar detta så ber jag tusen ggr om ursäkt - i förväg.

2009-07-22 @ 13:53:57
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0