Johans Forum - Allsångens kändisar levde upp till fansens förväntningar

Re: Träffat Johan?

av max500 16 jul 2009, 22:25


Nu var det ju såhär att det var några som träffade Nanne Grönvall också, men jag skriver allting som handlar om Johan med kursiv text ;D
och jag skrev bort folks efternamn, bara för att ingen ska bli arg på mig.
och ja, det är jag som är Rebeckan i artikeln ;D

Allsångens kändisar levde upp till fansens förväntningar

SKARA: Mötet mellan artisterna som igår uppträdde på allsången och vinnarna i SkLT:s läsartävling blev återigen en uppskattad händelse.
Även om det fanns en viss blyghet från båda sidor.

Att ta en fika med en känd artist som man bara sett på tv är ingni? undrar hon belevat och vänder sig till alla sina tre fikakompisar på en gång.
Samtalet glider snabbt in på hennes senaste framträdande i Vara, på Jordgubbens dag.
- Det har ju blivit som min andra hemtrakt, skojar Nanne Grönvall.

Present
Håkan [efternamn] halar efter en stund fram en liten present i form av en väderpinne av egen tillverkning.
Nanne blir jätteförtjust och sedan pratar hon med Barbro [efternamn] om hennes hobby att virka och brodera.
- Jag är så imponerad. Själv har jag för lite tålamod för det.
När Johan Palm anländer till sitt fikabord är Nathalie [efternamn], 6 år, ganska blyg.
17-årige Johan försöker få igång samtalet.
- Hallå! Vad händer? Ska vi bara prata med varandra, eller vad ska vi göra?
Blygheten verkar nästan smitta av sig.
Rebecka [jag] lider dock inte av tunghäfta.
- Har du inte fått reda på nånting? frågar hon lite spydigt.
Sedan är samtalet igång även vid det bordet.

Snäll
Snacket handlar om hur det är på olika spelningar och om den hysteri som ibland uppstår kring Johan Palms person.
- Det är skitkul. Det är inte så farligt, tycker kändisen.
- Det är mest vid spelningarna det kan bli lite hysteriskt. Jag kan gå och handla i affären som vanligt. Dessutom kan jag ta på mig mörka glasögon, så blir jag som Clark Kent, skrattar Johan.
Sedan kommer Bert Karlsson in.
- Hur är det med dig min lille pôjk? säger allsångsledaren till Johan, som vänder sig om lite generat.
Tjejerna är nöjda efteråt.
- Han var jättesnäll, tycker Rebecka.
- Precis som han verkar vara på tv, säger Kajsa.

Av: Sven Lundstedt
Ur: SkLT 16 juli 2009


Kommentarer
Postat av: Priscinee

36903 82145

Postat av: agerwaycync

ZZavEiagSK 26109

Postat av: IrvingKa

info levitra
[url=http://genericlevitra-usa.com]buy levitra[/url] levitra 20mg review register
buy levitra - levitra drug interactions
dapoxetine levitra

2015-01-14 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0