Johan Palm i Motala - Signeringsdags

Monica får sin JP-tröja signerad.




Här får jag min vita JP-tröja signerad på ryggen.



Sorry Johan att jag inte hann att svara ordentligt på din fråga men det var ju lite stressigt som du märkte.
Här får du iallafall svaret. Ja, det är jag som har den här bloggen, hihi, som du ser.
Hoppas alla dina fans fick sina autografer iallafall även om de sa att det bara var 5 minuter kvar. Det var ju en del bakom mig också.

Vill tillägga en sak. Det var ett underbart uppträdande och du fick ju CCC av Corren vilket är skitbra.
Synd att det regnade, det var ju svårt för folk att applådera med paraplyer i händerna, hihi.
Men annars gjorde det inget, det var så härligt ändå.

TACK JOHAN!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag var också där ju, och jag filmade när du fick gå fram till Johan!

2009-07-04 @ 22:40:48
Postat av: malin

Eh, jag filmade när du var framme hos Johan ju, skrev det i förra kommentaren, eh. jag stod vid sidan om i röd jacka och filmade nämligen. Bra filmer du fick där!

2009-07-05 @ 13:24:49
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Lyckliga ni trots regnet . När man inte själv kan vara på plats är det otroligt tacksamt att ändå få se och höra så mycket . Du har verkligen en jättefin blogg med fina bilder och alltid uppdaterat

2009-07-05 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0