johan palm

24.7.2009 15:14

i dagens tidning gav jag johan palm fyra marhällor... "FYRA MARHÄLLOR?!" tänker ni, "ÄR DU HELT SLUT I HUVUDET?!" om JAG skulle ha läst tidningen och sett att någon gett JOHAN PALM fyra marhällor skulle jag ha reagerat så i alla fall. svaret är nej, jag är inte helt slut i huvudet. en del av mig vill förklara detta höga betyg, den delen ska få göra det nu.


jag gillar inte johan palms musik, jag tycker inte att den är speciellt bra, inte alls faktiskt. de fyra marhällorna förtjänar han på grund av hans engagemang. wow säger jag bara! när han sjöng med sin pojkbräckliga röst medan han slängde runt med sina taniga armar och trampade takten helt i otakt med de där pinnarna man kallar ben - wow. han gav allt helt enkelt, DET gillar jag.

XIT 


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.forumjohanpalm.blogg.se

2009-07-25 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0