För en vecka sedan...

18 juli, 2009 - 12:28 - Ninath

...var Johan nästan hela dagen på Grönan eftersom det var Sommarkryssetdagen förra lördagen. Å jag, Ninath har ju lite semester och har därför inte uppdaterat sidan sedan dess - men här kommer en liten update i alla fall.

Jag var också på plats på Grönan och det var en sån trevlig dag! Tack alla fans som väntade många många timmar på att det roliga skulle börja. Det var en mycket bra stämning på Grönan och många glada och högljudda tjejer på plats... Underbart!

När Johan framförde "Emma-Lee" live så satt resten av de medverkande artisterna och tittade på programmet på en TV-monitor som stod backstage, och det var minsann fler än en som sa "Åh, den här låten är så braaaa..." Backstage på Grönan är så härligt... Det är charmigt men knappast flådigt. Artisterna dricker kaffe ur plastmuggar och äter lösgodis av tveksam kvalitet... Men på TV ser det dyrt och snyggt ut tycker jag!

Det var en magisk lördag på Grönan!

I veckan som kommer åker Johan till Åland för att spela - kika in under "Turné" för lite mer info.

Ha en fin lördag därute!

/ninath


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Nej, hon har inte en egen blogg. Annars hade jag såklart länkat.

2009-07-18 @ 16:07:57
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0