Corren 2009-07-22 från KP - 8 frågor till Johan Palm

8 frågor till Johan Palm

1. Vad äter du helst till frukost?
-Kaffe och mackor. Fast idag åt jag kalaspuffar. Jag köpte ett paket och älskar det!

2. Har du någon tjej?
-Nej,inte för tillfället. Och jag längtar inte heller.......har inte riktigt tid. Men om jag
blir kär på allvar är det en annan sak. Då vill man ju satsa på det.

3. Hur länge sover du på mornarna?
-Om jag inte jobbar så ligger jag gärna kvar till klockan fyra! På eftermiddagen, alltså.

4. Vad har du för framtidsdrömmar?
-Att fortsätta med musiken och leva på den. Att nå ut till folk. Och bli svinigt rik, förstås.
Haha! Jag vill ha en stjärna på trottoaren i Hollywood och vara känd över hela världen.
Det tror jag att alla artister drömmer om, fast vissa vågar nog inte säga det.

 5. När blir du ledsen?
-När folk som betyder mycket för mig blir ledsna eller mår dåligt.

6. Blir du ledsen när folk är taskiga mot dig på internet?
-Nej! Det verkar vara riktigt korkade människor som skriver ibland, och det kan man ju inte
bry sig om. På sätt och vis är det bra för en artist att ha folk som hatar en. Då blir det
lite krig mellan dem och fansen,och då hålls lågan brinnande. Men det är ju viktigt att ha
fler fans än sådana som inte gillar en. Haha!

7. Hur mycket tid använder du till att fixa håret?
-Vissa dagar ingen alls. Andra dagar upp till en kvart. Jag måste ha huvudet upp och ner,
fylla det med farliga produkter och riva i det med naglarna.

8. Har du någon hemlis du inte berättat för någon tidigare?
-Ja, att jag tycker det är jättejobbigt att stämma gitarren när andra duktiga musiker lyssnar.
Det skulle kännas så pinsamt om jag stämde fel utan att höra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0