Johans Blogg 02 december 2009, kl 19:48

Andra december


Nedräkningen mot julafton fortsätter. Jag gillar julen. Jag gillar dock inte alltid snö. Vissa år bestämmer jag mig för att hata snö för att vara cool medan jag andra gånger älskar den för att jag vill vara cool på ett anticoolt vis.


Idag öppnar vi andra luckan. Det är, liksom igår, bara drygt 20 dagar kvar till julafton nu.


Jag inser redan att det i längden kan bli lite tråkigt att fortsätta mala konceptet med foton på chokladkalenderluckor. Därför tänkte jag istället mata er med annat skräp.


Dagens lucka innehåller världens i särklass bästa jullåt:

Band Aid – Do They Know It's Christmas?


Tävlingsbidrag undanbedes denna gång.


Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Choklad är ju annars våldsamt gott. Eller "sjukt" gott, som Johan skulle ha sagt.

Mitt problem är att jag är diabetiker...

2009-12-03 @ 10:28:33
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0