Vad tycker ni om att jag har en frågestund på min blogg?


På detta foto frågade Johan mig om det var jag som var Annki. Passar utmärkt som bild, eller hur?

Finns det saker ni skulle vilja veta om mig?

Om så är fallet så är det bara att skriva era frågor och jag lovar att svara på dem inom kort.

Eller vet ni redan allt om mig som är av intresse?

JAG HAR FÅTT MINA FÖRSTA FRÅGOR.

JENNIFER:

Tycker dina barn lika mycket om Johan som du?

Jag har 5 barn och där är det lite olika.

Min äldsta dotter diggar honom i bilen.

Min äldste son, nja.

Min näst äldsta dotter tycker han är okej.

Min yngsta dotter är med mig varje gång jag kollar på Johan och hon gillar starkt.

Min yngste son gillar honom också.

Men att tycka om lika mycket som jag kan bli svårt! Hihi.


Vilka spelningar har du varit med på?

Jag har varit på följande:

Johan Palm uppträder vid Globen framför Auditions-kön.

Signeringen i Södertälje.

Karlskoganatta.

Allsång på Skansen.

Motalafestivalen.

Nyköping X 2.

Västerås.

Gävle.


Vad gillar du för musik mer än Johan Palm?

I mina yngre år lyssnade jag mycket på Pink Floyd, Police+Sting, David Bowie, Rod Stewart, Bruce Springsteen, Genesis, Toto, Jean-Jaques Goldman (fransk), Queen, The Cure, Rolling Stones, Beatles och många många fler. Jag tycker att de håller fortfarande måttet för bra musik.


När och varför började du gilla Johan och hans musik?

Jag började gilla honom från första ögonblicket då han kom in och sjöng "The Drugs Don't Work" som om han inte hade gjort något annat i sitt liv.

Hans underbart härliga naturliga stil och sköna utstrålning blev som en väckarklocka. Den här killen är störtskön! Musikalisk med en härlig röst och uttryck gjorde att jag bara älskade honom. Sedan var man ju bara fast, hihi.



En fråga på min gästbok på johan-palm.se från Palmizz123:


Vah göör du när du är på Palmens konserter..???! Kramar du han?? Du måste ha mkt aoutografer......!! :P

Jag lyssnar på Johan & Bandet, sedan ställer jag mig i kön för att få en autograf och en liten pratstund med Johan.

Har en gång fått en kram av honom. Kul men inget jag strävar efter eller behöver fast han har goa kramar.

Jo, jag börjar få många autografer, hihi.



En fråga på min gästbok på johan-palm.se från JohanFlikka:


Hejj ;) Man har ju hört att du gillar Johan ;)

Japp, jag gillar honom starkt! Från första början.


Va brukar du gö när du träffar han ?

Den frågan liknar lite den förra så svaret blir nog detsamma.



Beatrice


vad e det bästa med johan? ;)

Hans härliga naturliga sätt att våga vara sig själv utanför och på scen. Hans generositet, Hans musikalitet. Han gör alla så glada. (Åtminstone de som gillar honom)


vilken låt på my antidote gillar du mest och varför?

Nu sedan jag lyssnat så mycket på skivan och sett honom uppträda så har en liten favorit dykt fram, You're Killing Me.

Jag gillar när han sjunger den på scen, det liksom händer något i hans uttryck och rörelser som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Då kör vi då!



Tycker dina barn lika mycket om Johan som du?

Vilka spelningar har du varit med på?

Vad gillar du för musik mer än Johan Palm?

När och varför började du gilla Johan och hans musik?



Gud, det blev ju bara Johan-frågor :D



2009-08-18 @ 12:21:56
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Beatrice

vad e det bästa med johan? ;)

vilken låt på my antidote gillar du mest och varför?

2009-08-18 @ 20:47:08
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: den med bäst frågor ;D

1. Har du nån gång skrattat så mkt att du gråtit/kissat på dig?

2. Vad är din rädsla i livet?

3. Vad gör dig lycklig?

4. vad kan du inte vara utan?

5. Favoritmat?

6.Vad tycker du om Henrik Palm?

7. Va du duktig i skolan?

8. Har du gått Gasten på Liseberg?

9. Vad jobbar du som?

10. Sover du med gosedjur? 8>

2009-08-19 @ 20:31:23
Postat av: Diza

Spelar du något instrument?

2009-08-19 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0