Johans Blogg 24 augusti 2009, kl 23:21

Tack Stockholm och resten av Sverige!

I torsdags avslutade jag min sommarturné i Stockholm på Gröna Lund. Tusen tack till alla som har följt mig under sommaren!


Samtidigt som det känns ballt att jag är klar med hela turnén då känns det väldigt sorgligt att den är över. Det har varit så fantastiskt roligt och lärorikt att spela och träffa alla fans. Det är verkligensjukt hur fort det har gått - det känns som att det var nyss jag stod skrikandes i replokalen med bandet första gången.


Under hösten kan ni nog vänta er lite fler gig, men den mesta tiden kommer lägga på låtskrivande och pluggande.


Jag besökte faktiskt skolan idag för information om läsandet på distans. Det verkar riktigt lovande. Att skaffa mig lite självdisciplin är nog det enda jag behöver göra nu för att klara av skiten...


Här kommer bilder från hela turnén. Kaibaj är fotograf till samtliga.

















Den riktigt uppmärksamme ser att alla bilder går i samma tema: Bandet står på scen med ryggen mot publiken. Visst är det fantastiskt?


Kommentarer
Postat av: Sara

Annki!

Förlåt!

<3

2009-08-25 @ 08:17:11
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0