Johans Blogg 02 augusti 2009, kl 20:15

Livet i Mjölby

I förrgår kväll var jag på en hemmafest och träffade en massa östgötar. Det var verkligen jättetrevligt att återse alla bekanta! Har inga bra bilder därifrån, så ni får nöja er med en bild på mig strax innan.



Hatten försvann under kvällen. Det var förstås riktigt tråkigt då den är min absoluta favorit. Det verkar som tur är ändå ordna upp sig - en snubbe hittade den i sin väska när han kom hem, så nu finns den i Motala eller om det var Mantorp...


Idag har jag sovit, ätit, tränat, skrivit vidare på en låt och försökt att hitta på en massa andra småsaker att göra för att slippa städa mitt rum. Det är för tillfället överfullt med prylar från Stockholm som jag inte behövde ha kvar, prylar som bara skriker efter att få sorteras och plockas undan. Jag tar väl det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0