Johan och Henrik är inbjudna på Polar Music Prize - banketten

Måndag 31 augusti 2009 22:40

Från galamiddagen för Polar Music Prize på Grand Hôtel i Stockholm. Programledare Tilde de Paula samtalar med bland andra pristagarna, Peter Gabriel och José Antonio Abreu. Det blir också bilder från dagnes prisutdelning i Konserthuset i Stockholm.

Polar Music Price - banketten är ett sammandrag från dagens prisceremoni samt kvällens bankett. Tilde de Paula samtalar med årets pristagare.

TV4 sänder från galamiddagen för Polar Music Prize på Grand Hôtel i Stockholm. Tilde de Paula samtalar med pristagarna, Peter Gabriel och José Antonio Abreu, och andra celebra gäster som närvarar vid banketten.

Dessutom blir det tillbakablickar från dagens prisutdelning och uppträdanden i Konserthuset i Stockholm.

TV4

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jo, naturligtvis tycker jag att Johan ska få ha ett privatliv. Jag är emot allt som har med stalkers att göra, som vill veta vart han bor osv. MEN att bara skriva om lite rykten tycker inte jag är samma sak. Skulle det nu visa sig att tjejen är Johans flickvän så skulle jag inte skriva mer om det. Så, nu vet du hur jag tycker också :)



Konstigt att inte länken funkar :/ Aja, du noterar att jag röstade på Jennifers bild: Nr 4 iallafall va?

2009-08-30 @ 18:16:00
URL: http://johanpalmfan.blogg,se
Postat av: sandra

hej annki:) är det försent att anmäla sig till din tävling?:) jag har nämligen en bild jga älskar:D

2009-08-30 @ 18:57:47
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Jag tror jag har kommit på vad som är felet med länken, det var med ett , istället för . ;)



Jag respekterar att du inte gillar rykten kring Johan. Själv gör jag det inte heller till en viss nivå, men en flickvän hit eller dit är ju bara lite roligt (tycker jag!) Alla tycker olika. Dessutom tycker jag det är lite intressant att se hur insatta folk blir helt plötsligt ^^ Men somsagt, det är bara ett rykte, och rykten kommer Johan få leva med. Det är bara att gilla läget liksom. Annars har han valt fel bransch ;)

2009-08-30 @ 18:58:45
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack:D hu gör man:p

2009-08-30 @ 19:57:36
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: monica

Ja inte har Johan valt fel bransch precis! Han har absolut valt rätt. Men han kan ju inte bara "gilla läget" för att han just befinner sig i musikbranscen-eller? Det är aldrig rätt att skriva saker om någon som man bara hört på ryktesvägar,vare sig man jobbar med musik eller på konsum. Menar du att det skulle vara helt ok bara för att han är i musikbranschen? Är det rätt att sprida lögner om Johan,eller rykten eller kommentarer,som man inte ens har belägg för? Skulle Johan vara mer stryktålig som människa än vad vi andra är? Fan,killen har känslor som alla andra,han råkar vara en människa av kött och blod. Jag går i taket och intar försvarsposition direkt när en massa lögner skrivs om honom. Visst,jag fattar att många är nyfikna på om han träffar någon,sure,det kan jag köpa,men att haka på ryktesvågen som hela tiden bara blir grövre och grövre,är fel. Ingen,och då menar jag ingen,vill ha en massa osanna rykten som florerar runt om ens person. Är man ett sant fan som håller på med sånt? Nej,aldrig! Sprid information om honom,lägg ut bilder,videoklipp,ha tävlingar,o.s.v,men håll inte på med skvaller om Johan-det sköter "hänt extra" bättre!

2009-08-30 @ 20:00:32
Postat av: Matilda

Sv: Annki, du får allt att låta så fel. Du överreagerar. Vad har det egentligen att göra med Johans privatliv att jag skriver att någon sett honom med en tjej? Jag menar att just det är en rolig grejj! INTE att rykten är roligt och att jag tycker det är okej. Jag förstår inte riktigt vad som är problemet. Liksom, vaddå en fälla? Jag tror inte Johans värld skulle gå under om han visste att några av hans fans diskuterade detta. Om jag ska vara ärlig tror jag inte han skulle bry sig ett skit!



Men skit samma. Orkar inte med den här diskussionen mer. Jag vet vad du tycker nu. Bra! Jag står för det jag skrivit. Johans värld går inte under för det somsagt. Ta det lilla lugna nu ;)

2009-08-30 @ 20:21:36
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0