Gästinlägg - Beatrice Paal

Vad jag tycker och tänker om Johan

Det jag tycker och tänker om Johan är att han är en underbar person med mycket att ge. Började gilla Johan under första fredagsfinalen i Idol eftersom jag inte kollat innan och så kollade jag in hans tidigare framträdanden och blev helt fast.
Älskar hans röst, utstrålning och personlighet. Självklart älskar jag hans musik också. Han ger verkligen allt på scen och bryr sig inte ett dugg om vad andra tycker om honom. Det är nog det jag beundrar mest med honom! Att han inte bryr sig om vad andra säger och tycker om honom och vågar stå för sig själv även fast han är så ung! Eller så ung är han inte, jag är ju mycket yngre, men jag menar ung för det han gör. Han är också så otroligt mysig och snäll mot sina fans. Har träffat Johan fem gånger och han är alltid jättesnäll och tar sig tid att prata med en, ta kort och ge kram trots att kön är oändlig. Han lämnar ingen besviken! Han är också väldigt smart, rolig och ser väldigt bra ut och det är ju bara ett plus!

BEATRICE


Kommentarer
Postat av: Beatrice

sv: tack så mycket! :)

2009-08-05 @ 16:18:18
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0