En härlig underbar kommentar på Johans blogg!!

Emma 10 augusti 2009, kl 01:18

Jag tänker berätta varför jag gillar dig Johan, :)
Det kommer nog inte låta så unikt i alla fall. Men allt är sant :)

Jag fastnade vid dig under Idol för att du var lite "Udda" men på ett bra sätt! du va inte som alla andra. Jag gillar din stil , din personlighet! Och du sjunger jätte bra! Du påminner lite om mig själv.. ^^ För vi är ganska lika till personligheten, eller det säger i alla fall många. Jag hade tex. oxså stammat om jag varit med i Idol, Jag förstår nog dig i stammandet^^ Man kommer och hela drömmen är uppfyllen man är kändis och är med i TV Radio internätt överallt och har massa massa fans. Jag skulle abslolut stammat jag med :)
Dina låtar får mig att bli SÅ glad. Inga andra låtar har fått mig och bli så glad!

Jag tänker berätta en VÄLDIGT personlig sak, eftersom den kanske skulle betyda mycket. Det va när hela mitt liv hade rasat samman, jag hade ingen att va med i skolan längre hade misst alla mina vänner. Jag mådde så dåligt och helt plötsligt så fäller tårarna ner och det känns som om jag aldrig skulle orka med livet igen, men då, då kommer Johan Palm - Satellite upp på datan. Och det känns som om alla problem bara flyger iväg, varför skulle jag må så dåligt? även OM jag skulle velat sitta där och känna så skulle jag inte kunna stå imot den känslan jag fick. Jag mådde bra direkt. <3

Jag har väldigt dåligt självförtroende. Jag vågade inte säga att jag gillade dig, lyssnade på dig. För ingen annan typ gjorde det, förutom 2 av alla mina kompisar som är 2år äldre än mig. Men i alla fall så säger jag det, började prata om dig helt plötsligt och sen satt vi där och jag tror att jag fick lite fler hjärtan att brinna för dig :) Men jag fick självförtroende, jag fick mera respekt när jag sa vad jag tyckte om dig och allt annat. Så från om med den dagen så är jag mig själv och ingen annan, Det känns så mycket bättre. Tack Johan!

Andledningen att jag skriver det här är för att jag vill at du ska veta hur mycket du betyder för mig, Du är en så stor förebild för mig Johan, och du är en sån bra artist! Och jag trodde att signeringarna ingick med konserten och allt, Men dom gör visst inte det och det gör dig bara ännu bättre, Tack Johan, Tack för att du signerar och pratar med fansen, Tack för att du gav mig självförtroende, Tack för att du gör mig glad ^^ Du lyser upp hela mitt liv Johan Karl Viktor Palm, för det va väll det du hette va?^^ :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0