Vilken kändis är du lik?


Foto: Anders Wiklund/Scanpix

Är du lik Johan Palm...


Är du lite som Johan Palm? Eller kanske som Susanna Kallur? Gör testet så får du se!
I musikväg gillar jag mest...
.... rock och pop från 1990-talet. (A)
.... maffiga musikalnummer. (B)
.... blandat. (C)
.... hiphop och reggae. (D)A

Hår ska vara...
.... rufsigt, kanske lite tovigt och gärna halvlångt. (A)
.... välborstat, vackert och glänsande. (B)
.... kort eller klippt i praktisk page. (C)
.... spelar ingen roll, mössa äger. (D)

Jag skämtar...
.... ofta. Strunt samma om inte alla fattar. (A)
.... ibland. Gillar gulliga skämt. (B)
.... sällan. (C)
.... ibland. Men jag skrattar desto mer. (D)

Sport är...
.... inte min grej. (A)
.... väl rätt kul. Särskilt att kolla på. Basket är bäst. (B)
.... livet! (C)
.... okej. Jag gillar skateboard. Men inte stress. (D)

När det gäller musik vill jag helst...
.... sjunga och lira gitarr. (A)
.... sjunga och dansa ihop med andra. (B)
.... lyssna i lurar och ladda. (C)
.... sjunga och liksom gunga fram. (D)

Kläder ska vara...
.... svarta och coola. (A)
.... söta och prydliga. (B)
.... tajta, för att minska luftmotståndet. (C)
.... lite löst sittande sådär. Skönt ska det vara. (D)

Andra tycker att jag är ganska...
.... sprallig. (A)
.... gullig. (B)
.... seriös. (C)
.... flummig. (D)

Jag pratar...
.... lite hackigt och ibland osammanhängande. (A)
.... gärna på engelska. (B)
.... med min dialekt. Den är jag stolt över. (C)
.... rätt mycket och fort. Och gärna till musik. (D)

Skolan...
.... är väl okej, särskilt musiken. (A)
.... är viktig, men lite för enkel i bland. (B)
.... är det inget fel på, men det borde vara mer gympa! (C)
.... tänker jag inte så mycket på. (D)


LISEN HÖNIG/KP
[email protected]

Här har du facit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0