Johans blogg Apr 20 2009

Mera musik

Hej alla!

Här har ni fler låtar att fylla öronen med:


David Bowie - Cracked Actor

Alice in Videoland - Got to Go

Kevin Rowland & Dexys Midnight Runners - Come On Eileen

Foo Fighters - Burn Away

Kashmir - The Aftermath

The Cranberries - Dreams

Familjen - Det snurrar i min skalle

Imogen Heap - Goodnight And Go

The Bravery - An Honest Mistake

Magnus Uggla - Centrumhets

Johan Palm - Emma-Lee

Vapnet - Kalla Mig

Kate Bush - Wuthering Heights

Blondie - Hanging On The Telephone

Bryan Ferry - Let's Stick Together

Johan Palm - Emma-Lee

Johan Palm - Emma-Lee

The Mo - Bring Out the Spotlight

Johan Palm - Emma-Lee

JAG GILLAR DIN HUMOR

Men du kunde ha visat den 10 gånger mer, just nu så är det min favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0