Johan Palm och det nya som han skapat

Senaste tiden har det hänt mycket i Johan Palms värld.
Han har skapat något nytt och spännande.
Något långt ifrån Idol, lite som Amanda gjorde.
Det är bara så härligt.

Många kommenterar angående hans nya singel, Emma-Lee.
Både ris och ros, mest ros.
Många som ställde sig tvekande inför hans kapacitet har nu ändrat åsikt, vilket många blogginlägg visar.

Jag gillar starkt det Johan gör men jag kan också vara kritisk.
Men min kritik handlar inte om Johan utan om arrangemanget på hans singel.
Tycker att musiken är för hög på refrängerna, vilket är synd då jag hellre skulle vilja höra  Johans röst mer.
Det är ju inget fel på hans röst, tvärtom. Värmen och känslan finns där.



Men som tidigare så finns det vissa som fortsätter att framhäva att han inte kan sjunga.
Synd om dem, dom missar en bra artist som inom snar framtid kommer att vara en stjärna på svenska och internationella marknaden.
Dom kommer att få höra Johan Palm på en massa radiokanaler.
Det är verkligen synd om dem.
Fast dom kanske lyssnar på honom i hemlighet? Hur kan dom annars ha åsikter. Behöver kanske utlopp för sina känslor. Mår kanske dåligt i sina liv, vem vet.

Hur som helst, det är ju inget att bry sig om, eller hur?
Johan har sina fans och han kommer att gå långt.

Det bästa är nog att han har fans i alla åldrar, vilket inte alltid framgår i artiklar och inlägg på nätet.

Jag vill bara önska lycka till Johan Palm med din karriär.
Du kommer att gå långt, det är jag säker på.

Stora påskkramar till dig Johan, du finns i vårt hjärta.

Kommentarer
Postat av: beatrice

Fint skrivet :)

Är det du som skrivit det eller är det från någon annan blogg? :P

2009-04-12 @ 23:52:46
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0