Bilder från Motala24 på Johan Palm

Vårfest
Fotograf: motala24.se









Kommentarer
Postat av: fanny

jag fanny tycker att du är jätte bra mina kompisar gillade inte dig när du var med i idol men jag her fått dom att gilla dig. jag vill att du ska vara med i melodifestivalen jag tror att det kommer gå riktigt bra för dig. Jag köpte din skiva och den är riktigt bra kan du inte göra en till? Du är min stösta idol och jag är verkligen din största idol





2009-07-04 @ 10:20:52
URL: http://hthghbn
Postat av: Anonym

jag fanny tycker att du är jätte bra mina kompisar gillade inte dig när du var med i idol men jag har fått dom att gilla dig. jag vill att du ska vara med i melodifestivalen jag tror att det kommer gå riktigt bra för dig. Jag köpte din skiva och den är riktigt bra kan du inte göra en till? Du är min stösta idol och jag är verkligen din största idol





2009-07-04 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0